NEED HELP!!!!

Eu_citzen

Gold Member
Sep 19, 2006
6,484
2,111
Sweden
Detector(s) used
White's V3, Minelab Explorer II & XP Deus.
Primary Interest:
Prospecting
Hello everyone! We have a new law in sweden and need help to "stop" this one.
This law gives FRA ok to look into mail etc that contain certain words, even journalists are not free.

They look at both incoming messages and outgoing. (going into Sweden and getting out to another country) So you can expect an answer. ;D

If you want more info before sending look here: http://frapedia.se/wiki/Information_in_English

Copy one of these messages and send to [email protected] please send this to everyone you know and send it, twice if you like!! ;D
We need as many as we can get.

Copy one of the numbers and then send an e-mail to [email protected]

1: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, Fedayeen eller Teyrbazen Azadiya Kurdistan. Jag har aldrig gjort Shahada eller tillverkat massförstörelsevapen, jag vet knappt ens vad Faqih betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



2: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med al-Takfir wa al-Hijra, FARC eller ETA. Jag har aldrig gjort Ibadat eller tillverkat brevbomber, jag vet knappt ens vad fatwah betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



3: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Al-Aqsa-martyrerna, Hizbollah eller Devrimci Sol. Jag har aldrig gjort Salat eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al-Khaliq betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



4: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med al-Qaida, ETA eller al-Jihad. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad вторжение betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



5: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med Mujahedin-e Khalq, Al-Aqsa-martyrerna eller al-Fatah. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat brevbomber, jag vet knappt ens vad вторжение betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se



6: Hej FRA!

Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med al-Qaida, PKK eller Hamas. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat brevbomber, jag vet knappt ens vad As-Salam betyder. Men tack för visat intresse!



PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se


Thanks and Best regards from Europe,
Eu
 

OP
OP
Eu_citzen

Eu_citzen

Gold Member
Sep 19, 2006
6,484
2,111
Sweden
Detector(s) used
White's V3, Minelab Explorer II & XP Deus.
Primary Interest:
Prospecting
1: Hello FRA!

There is no reason the read my email. I have nothing to do with FARC-EP, Fedayeen or Teyrbazen Azadiya Kurdistan.I have never done Shahada or made weapons of mass destruction, I hardly even know what Faqih means. But thanks for you interest!



PS. terrorist attack will hardly be planed with unencrypted email. sabotage the FRA-law on www.hejfra.se



2: hello FRA!


There is no reason the read my email. I have nothing to do with al-Takfir wa al-Hijra, FARC or ETA. I have never done Ibadat or made letterbombs, I hardly even know what fatwah means. But thanks for your interest!



PS. terrorist attack will hardly be planed with unencrypted email. sabotage the FRA-law on www.hejfra.se


3: Hello FRA!

There is no reason to read my email. I have nothing to do with Al-Aqsa-Martyrs, Hizbollah or Devrimci Sol. I have never done Salat or made biochemical weapons, I hardly even know what Al-Khaliq means. But thanks for shown interest!!



PS. terrorist attack will hardly be planed with unencrypted email. sabotage the FRA-law on www.hejfra.se



4: hello FRA!

There is no reason the read my email. I have nothing to do with al-Qaida, ETA or al-Jihad. I have never done Sawm or made a carbomb, I hardly even know what вторжение means. but thanks for your interest!



PS. terrorist attack will hardly be planed with unencrypted email. sabotage the FRA-law on www.hejfra.se

I am not sure if I spelled everything correct but I think so.
 

Top Member Reactions

Users who are viewing this thread

Top