Commande snipper

phil ze french

Tenderfoot
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Jun 30, 2015
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All Treasure Hunting
Bonjour,
je suis Français, mon Anglais est tres limité je copirais donc avec un traducteur.
J'ai passé une commande pour un snipper, mais mon statut reste en attente, je me demande si le site existe toujours depuis 12 jours.
Mon paiment a été effectué avec paypal sans aucun probleme.
je suis inquiet.
Je ne peux pas telephoné car je serais incapable d'avoir une discution intelligible.
y a t il un probleme avec le site Bazooka gold trap ?

merci

Hello,
I am French, my English is very limited so I will copy a translator.
I placed an order for a sniper, but my status is still pending for 12 days, I wonder if the site still exists.
My payment was made with paypal no problem.
I am worried.
I can not phone because I would be unable to have an intelligible discution.
there is a problem with the site Bazooka gold trap?

thank you
 

The company is still up and running. Sometimes they get back logged from an excess of orders. Each sluice is made my hand so it can be time consuming when you have a lot of orders.
 

welcome to TreasureNet !

yes being they are a Supporting Vendor here, I'm sure you will be taken care of.

bienvenue à TreasureNet

oui étant qu'ils sont un fournisseur de soutien ici, je suis sûr que vous serez pris en charge.
 

:thumbsup:
Ok that's fine.
but to reassure me it would have been welcome respond to my email.
I could not find a reseller in Europe or used bazooka.
I hope the material will arrive before Driers total streams in my area, because here it is very hot.
However, I regret for my departure is on vacation in a week and I probably would not have my bazzoka, and that's unfortunate. :icon_scratch:
 

Bonjour,
je suis Français, mon Anglais est tres limité je copirais donc avec un traducteur.
J'ai passé une commande pour un snipper, mais mon statut reste en attente, je me demande si le site existe toujours depuis 12 jours.
Mon paiment a été effectué avec paypal sans aucun probleme.
je suis inquiet.
Je ne peux pas telephoné car je serais incapable d'avoir une discution intelligible.
y a t il un probleme avec le site Bazooka gold trap ?

merci

Hello,
I am French, my English is very limited so I will copy a translator.
I placed an order for a sniper, but my status is still pending for 12 days, I wonder if the site still exists.
My payment was made with paypal no problem.
I am worried.
I can not phone because I would be unable to have an intelligible discution.
there is a problem with the site Bazooka gold trap?

thank you

Hi Phil,

I apologize for the communication issues.. I've tried to send you a few emails but all of my messages have been rejected by your email server. Because of this, I'm curious if you received any of our confirmation emails pertaining to your order as well. We are absolutely slammed at this point in the season, and we are running behind.. For this I apologize. Your sluice will be shipping out at the beginning of next week, and I will private message you here with your tracking information. If you would like to reach me directly please email me at bazookagoldco@gmail.com to see if we can get around the current email issues.

Thank you for your patience.

Regards,

Chris Young, Manager
Bazooka Gold Company

Salut Phil,

Je présente mes excuses pour les problèmes de communication .. Je l'ai essayé de vous envoyer quelques courriels, mais tous mes messages ont été rejetées par votre serveur de messagerie. Pour cette raison, je suis curieux de savoir si vous avez reçu un de nos e-mails de confirmation concernant votre commande ainsi. Nous sommes absolument claqué à ce stade de la saison, et nous sommes en ****** .. Pour cela, je présente mes excuses. Votre écluse sera expédiée à l'extérieur au début de la semaine prochaine, et je vais message privé vous ici avec votre information de suivi. Si vous souhaitez me contacter directement s'il vous plaît écrivez-moi à bazookagoldco@gmail.com pour voir si nous pouvons contourner les problèmes de messagerie actuels.

Merci pour votre patience.

Cordialement,

Chris Young, Directeur
Bazooka Gold Company
 

Last edited:
Et voila!!!!Un service de qualité très apprécie!!!


RR
 

Oh thank you. I m very happy.
 

I wish to emphasize the responsiveness of the society of Chris, who was able to respond to my expectations effectively.
Everything is settled I should have, if delivery is met, my bazooka just before my departure on holiday.
and it is very good !!!

I attached a picture of my vacation spot in Spain (this is so far for you!)

2010-07-12 Denia 53.webp
 

Everything is ok, the bazooka has arrived without major damage ...
By cons customs have killed me.
Well, we will try the sniper my return from vacation of the water will be returned to the rivers.
thank you again
 

Last edited:
Everything is ok, the bazooka has arrived without major damage ...
By cons customs have killed me.
Well, we will try the sniper my return from vacation of the water will be returned to the rivers.
thank you again


Ou sont de travail? Pyrenees? Normandie? Brittany?
 

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